11 Kasım 2015 Çarşamba

Erkek bere modeli

 İyi akşamlar...
  İlk yayın :)
    Öncelikle elimdeki ağır hırka ve yelek modellerini açıklamadan ufak tefek aksesuarlarla geçirmek istiyorum bu haftayı.Geçen yıllarda özellikle kahverengi tonlarında çokça işlediğim bu berenin modelini yarasa kol bir kazaktada uygulamıştım.Eliniz bir alışınca modele  örgünün nasıl bittiğini anlamıyorsunuz hızlı ve zevkli bir ajur modeli adını bilmiyorum bir dergiden çıkarmıştım:)


Şimdi ben Alizenin Midi siyah rengiyle başladım bu bereyi 4 numaralı şişle lastik kısmını 5 numaralı şişle üzerini ördüm. Not geçeyim lasti kısmı esnemeye yatkın olan örgüleri önce bir numara küçük şişle örüyorum her zaman






Dergide pek belli olmuyor ama bitince güzel duran bir bere modeli






Veee erkek örgü beremiz hazır kolay gelsin...

2 yorum:

  1. Merhaba,örgü sevenler için güzel paylaşımlarınız var,selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah daha çok açıklama yapmaya devam edeceğim

      Sil

yoruma açık:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

knittinglovely

knittinglovely