12 Kasım 2015 Perşembe

TIĞ İŞİ YELEK MODELİ

    
     Çok pratik ve kolay bir model tığ işi sevenler için özellikle bir günde yapılabilecek şık ve kullanışlı bir yelek modelimiz.Daha önce Hamarat Ablam forumdunda da bir etkinlikle keyifle örmüştük.

YELEĞİMİZİN AÇIKLAMASI:
- Yeleğimize 67 zincir çekerek başlıyoruz.
- 3 zincir çekip dibine 2 tane 3 lü trabzan yapıyoruz.arasına 2 zincir çekip tekrar yanına 2 tane 3 lü trabzan yapıyoruz.Aralarda 1 zincir çekiyoruz.
- Tekrar aynı işlemi sıra sonuna kadar yapıyoruz.
- Bu şekilde 16 tane köşe yapmış oluyoruz.
- 2 ci sırada 2 li trabzanların arasına 1 ortasına 2 trabzan yapıp 2 zincir çekiyoruz.
- Şimdi trabzan sayımız 3 trabzan 2 zincir 3 trabzan oldu.Aralar 1 zincir.
- 3 cü sırada köşelerimizdeki trabzan sayısı 4 olacak.
- 4 cü sırada trabzan sayımız 5 olacak.
- 5 ci sırada trabzan sayımız 5 olacak ortada yaptığımız 2 trabzan yerine 1 trabzan yapacağız.Yani arttırma yok.
- 6 cı sırada 6 trabzan.
- 7 ci sırada 6 trabzan...
Artık bir sırada arttırıyoruz.Bir sırada arttırmıyoruz bu şeklilde devam edilecek.
- 12 sıra olunca kollarını ayıracağız.Resimde göründüğü gibi.
- 2 dilim ön,4 dilim kol,4 dilim arka,4 dilim kol,2 dilim ön şeklinde ayarlanacak.
- İstediğimiz uzunlukta örüp bitiriyoruz.
- Kenarlarına oya geçiyoruz veya istediğimiz şekilde süsleyebiliriz.






2 yorum:

  1. Ellerine sağlık cnm,benim deçok sevdiğim bir model.Severek örmüştüm. :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hayatım sayende bende çok sevdim hediyelik çok güzel bir model benim kız evli bebekli arkadaşlarına gideceği vakit kızlara bunu erkeklere cepken yeleği yapıyorum hihi:))

    YanıtlaSil

yoruma açık:)

knittinglovely

knittinglovely

İNSTAGRAMDA BURDAYIM :))